Nog geen week - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Elsa Groenhuijzen - WaarBenJij.nu Nog geen week - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Elsa Groenhuijzen - WaarBenJij.nu

Nog geen week

Door: Elsa Groenhuijzen

Blijf op de hoogte en volg Elsa

07 Februari 2015 | Nederland, Huissen

Heee,
Over een week zitten we er al. De tijd ging zo snel. Ik heb er zoveel zin in, vooral toen we deze week de buddy's te horen kregen. Mijn buddy is Jacqueta Swarts, en heb nu net contact met haar gehad, maar nog niet echt veel. Mijn koffer staat inmiddels ook klaar, en kan langzaam gaan inpakken. Ook kreeg Joelle deze week de shirts binnen, en ze zijn echt mooi geworden. Ik ben zo benieuwd hoe alles gaat worden. Vooral het lesgeven lijkt me leuk, Sifra, Pien, Annick en ik geven die samen. We gaan stopdans met de kinderen doen, en daarna verteld iedereen over iets van de cultuur in Nederland waar we de kinderen dan ook vragen over stellen hoe dat bij hen gaat. Als laatst zetten de kinderen met verf allemaal hun handjes op een groot doek. Nog maar een paar dagen, en dan kan het allemaal gaan beginnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Huissen

Zuid-Afrika

Met een groep leerlingen van OBC-Bemmel een reis maken naar Zuid-Afrika.

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2015

Alweer thuis

29 Maart 2015

Tweede weekje

20 Februari 2015

1 week in Zuid-Afrika

07 Februari 2015

Nog geen week

07 Februari 2015

fundraising
Elsa

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 2936

Voorgaande reizen:

21 Februari 2015 - 08 Maart 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: