Voorstellen - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Elsa Groenhuijzen - WaarBenJij.nu Voorstellen - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Elsa Groenhuijzen - WaarBenJij.nu

Voorstellen

Door: Elsa Groenhuijzen

Blijf op de hoogte en volg Elsa

05 Juli 2014 | Nederland, Huissen

Hee,

Mijn naam is Elsa Groenhuijzen en ik ben 15 jaar. Ik woon in Huissen en zit in 3 vwo, volgend jaar 4 vwo. Ik heb niet echt 'hobby's', maar ik vind het altijd gezellig om vriendinnen af te spreken. Én ik ben natuurlijk heel blij dat ik mee mag naar Zuid-Afrika volgend jaar!

Ik ken eigenlijk niemand echt goed, dus ik heb best wel getwijfeld of ik een brief zou schrijven. Maar zo'n ervaring kon ik toch echt niet laten gaan. Het lijkt me echt een hele mooie reis om met iedereen te maken. Ook wil ik later met kinderen werken, en het liefst iets richting de zorg. Ik denk dat deze reis daar heel goed bij past, en het echt heel bijzonder wordt.Het lijkt me heel mooi om daar iets te kunnen betekenen en in eigenlijk een hele andere wereld te komen. Dat heb ik altijd al gewild. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden, en heb er heel veel zin in!

liefs,
Elsa